1. 02 maart − Bekijk hier de minidocu "To Do" over onze premier Mark Rutte. “We hebben heel veel achterstallig onderhoud gedaan, waardoor er meer lucht komt in de samenleving. Waardoor mensen weer kansen kunnen pakken en minder in de weg worden gezeten door de overheid. Maar er moet nog heel veel gebeuren. Dat vraagt nog jaren werk.” Lees verder

2. 02 juli − De VVD heeft een bijzondere partijgeschiedenis en nalatenschap. Dat bleek vandaag eens te meer. Partijvoorzitter Henry Keizer kreeg van Ank van Ginkel van de afdeling Krimpenerwaard een heuse VVD-voorzittershamer ‘terug’. De hamer werd op de eerste VVD-dag ooit, op 17 september 1955 om precies te zijn, door de VVD aan de voormalige afdeling Vlist overhandigd. Het Kurhaus in Scheveningen vormde toentertijd het decor. Om dit stukje partijgeschiedenis niet verloren te laten gaan werd de bijzondere hamer in ontvangst genomen. Lees verder

3. 02 juli − De afgelopen 2 kabinetten Rutte legden 1483,9 kilometer asfalt aan. Stukken meer dan de voorgangers. Lees verder

4. 23 juni − Nederland gaat het komende half jaar opnieuw minder gas winnen. De maatregel wordt genomen om de veiligheid en leefbaarheid van de Groningers te vergroten. Dit jaar wordt er maximaal 30 miljard kuub gas gewonnen. Daarmee komen we op het laagste niveau in bijna tien jaar. Lees verder

5. 21 juni − Eelco en Maarten vieren vandaag hun tweede vaderdag met dochter Emma. Lees hier hun mooie verhaal. In Nederland kunnen geliefden hun geluk bekronen met een kind, ook als ze van hetzelfde geslacht zijn. En dat is prachtig! Wij wensen alle vaders van Nederland een geweldige vadersdag. Lees verder

6. 19 juni − Vandaag werd het belastingplan van het kabinet bekend gemaakt. Met lastenverlichting voor werkend Nederland. De komende tijd wordt er over dit onderwerp verder gesproken met andere partijen. Lees verder

7. 17 juni − We hebben regelmatig ruimte voor goede stagiairs. Ook nu weer! Wil jij je carrière bij de VVD-beginnen? Kijk dan hier voor alle mogelijkheden. En wie weet tot op het Binnenhof! Lees verder

8. 09 juni − Een mooie dag voor de 13 VVD'ers die verkozen zijn tot Eerste Kamerlid: vandaag zijn zij officieel beëdigd en gaan zij aan de slag. Succes! Lees verder

9. 08 juni − Nederland zet koers naar de sterkste economische groei sinds 2008, aldus De Nederlandsche Bank. Dat zijn cijfers om trots op te zijn! En dat mag ook wel, na de moeilijke jaren die we achter de rug hebben. Lees verder

10. 08 juni − 3 redenen waarom de VVD geen haatimams wil in Nederland Lees verder

11. 30 mei − Bekijk hier de speech van Halbe Zijlstra op het voorjaarscongres in Papendal. Lees verder

12. 30 mei − Het VVD-congres stond voor een groot deel in het teken van de toekomst van de partij. We stelden een paar korte vragen aan Arno Brok, Voorzitter Commissie Toekomst van de VVD-structuur. Lees verder

13. 30 mei − De VVD Westland kreeg de V-factor voor de meest actieve VVD-afdeling uitgereikt. Hun geheim? "Enthousiasme en gewoon de straat opgaan." Lees verder

14. 29 mei − Bekijk hier de speech van Mark Rutte op het voorjaarscongres in Papendal. Lees verder