1. 24 mei − Wil jij een keer langskomen om over verschillende onderwerpen je mening te geven aan een van onze Kamerleden? Dat kan heel simpel via de volgende link! http://www.vvd.nl/kombijonslangs Lees verder

2. 21 juli − De VVD is uitermate bezorgd over de afkondiging van de noodtoestand in Turkije. De onrust die hiermee gepaard gaat mag niet overslaan naar ons land. Intimidatie van journalisten en mede-Nederlanders door aanhangers van Erdogan in ons land is onacceptabel en moet keihard worden aangepakt. Lees verder

3. 16 juli − Het is in het Nederlands belang dat de rust terugkeert in Turkije en dat snel zekerheid wordt geboden aan Nederlanders die veilig naar Turkije op vakantie willen gaan, maar ook dat Turkse Nederlanders in ons land de rust bewaren en dat de tegenstellingen uit Turkije niet naar Nederland worden geïmporteerd. Lees verder

4. 06 juli − Halbe Zijlstra: "Wat een afschuwelijk bericht dat twee Nederlandse militairen in Mali zijn omgekomen. Onze militairen knokken dagelijks voor onze veiligheid en twee van hen hebben daar de hoogste prijs voor betaald. Wij leven intens mee met de nabestaanden. Ons medeleven gaat daarnaast uit naar de derde betrokken militair die momenteel vecht voor zijn leven. Hem wensen wij alle kracht." Lees verder

5. 06 juli − Vandaag heeft de inspectie voor de gezondheidszorg bekend gemaakt dat in teveel verpleeghuizen de zorg slecht is. Ik ben geschrokken en boos over dat bericht. Ik snap goed dat mensen zich zorgen maken. Je moet er niet aan denken dat je vandaag gaat beslissen naar welk verpleeghuis je vader of moeder gaat. Zonder te weten of het wel veilig is. Als je ouders of grootouders naar het verpleeghuis moeten is je grootste nachtmerrie dat de dingen gebeuren die in dit rapport staan. Verkeerde medicijnen, of verwaarlozing. Er moet snel bekend worden gemaakt welke verpleeghuizen dit zijn. Daarbij moeten niet de bewoners worden gedwongen tot verhuizen. Juist de slechte managers moeten het veld ruimen. Ik ben op veel plekken geweest waar het gelukkig wel goed gaat. Laten we die als voorbeeld nemen en heel snel die verbeteringen uitvoeren! Sjoerd Potters Lees verder

6. 29 juni − Over de zorg in Nederland bestaan veel misverstanden. Die willen we graag uit de wereld helpen. Omdat we trots zijn op ons zorgstelsel, maar vooral omdat we trots zijn op de mensen die in de zorg werken. Zij maken het mogelijk dat iedereen in Nederland kan rekenen op de allerbeste zorg. Lees verder

7. 17 juni − Linda (36), duizendpoot bij de VVD Lees verder

8. 08 juni − De laatste tijd komen er steeds meer banen bij in Nederland. Er is steeds meer werk. Daarmee willen we doorgaan. 5 steengoede feiten over werk in Nederland die jij nog niet wist! Lees verder

9. 31 mei − Zoek je een (fulltime) baan, of wil je stage bij ons komen lopen? Wij hebben verschillende vacatures beschikbaar. Lees verder