1. 01 september − Alle Nederlanders hebben de afgelopen jaren de schouders eronder gezet. Het resultaat mag er zijn! Lees verder

2. 12 augustus − In 2015 bestaat de Haya van Somerenstichting 40 jaar. Dat jubileum gaan we uiteraard vieren! Om te beginnen door aandacht te geven aan de bijzondere vrouw naar wie de stichting is vernoemd. In 1959 werd Haya van Someren met 32 jaar het jongste vrouwelijke Kamerlid tot dan toe. Zowel binnen als buiten de Tweede Kamer stond Haya bekend om haar verbale kracht en uitstraling. Wie was deze markante verschijning binnen de Nederlandse politiek? Lees verder

3. 06 augustus − Wist je al dat de VVD niet alleen in Nederland, maar ook in het buitenland actief is? Zo ook in Londen en Washington. In dit interview lees je er meer over! Lees verder

4. 31 juli − Nasser werd door zijn vader ontvoerd omdat hij homo is. Zaterdag viert deze dappere Berlijner zijn vrijheid op de Gay Pride. Lees verder

5. 28 juli − Ga je op vakantie? Waarschijnlijk zet je je mobiele internet meteen uit als je over de grens gaat. Vanaf 15 juni 2017 is dit niet meer nodig! We belden naar Brussel om aan Cora van Nieuwenhuizen, VVD-Europarlementariër, te vragen hoe dit tot stand kon komen. Lees verder

6. 09 juli − Het blijkt een goed jaar voor de huizenmarkt. Het eerste kwartaal was goed, het tweede nog beter: maar liefst 37.145 woningen werden verkocht. Dit is het hoogste aantal sinds het begin van de crisis, 8 jaar geleden! We feliciteren alle nieuwe huizenbezitters van harte met hun aankoop! Lees verder

7. 02 juli − De VVD heeft een bijzondere partijgeschiedenis en nalatenschap. Dat bleek vandaag eens te meer. Partijvoorzitter Henry Keizer kreeg van Ank van Ginkel van de afdeling Krimpenerwaard een heuse VVD-voorzittershamer ‘terug’. De hamer werd op de eerste VVD-dag ooit, op 17 september 1955 om precies te zijn, door de VVD aan de voormalige afdeling Vlist overhandigd. Het Kurhaus in Scheveningen vormde toentertijd het decor. Om dit stukje partijgeschiedenis niet verloren te laten gaan werd de bijzondere hamer in ontvangst genomen. Lees verder

8. 02 juli − De afgelopen 2 kabinetten Rutte legden 1483,9 kilometer asfalt aan. Stukken meer dan de voorgangers. Lees verder

9. 23 juni − Nederland gaat het komende half jaar opnieuw minder gas winnen. De maatregel wordt genomen om de veiligheid en leefbaarheid van de Groningers te vergroten. Dit jaar wordt er maximaal 30 miljard kuub gas gewonnen. Daarmee komen we op het laagste niveau in bijna tien jaar. Lees verder

10. 21 juni − Eelco en Maarten vieren vandaag hun tweede vaderdag met dochter Emma. Lees hier hun mooie verhaal. In Nederland kunnen geliefden hun geluk bekronen met een kind, ook als ze van hetzelfde geslacht zijn. En dat is prachtig! Wij wensen alle vaders van Nederland een geweldige vadersdag. Lees verder

11. 19 juni − Vandaag werd het belastingplan van het kabinet bekend gemaakt. Met lastenverlichting voor werkend Nederland. De komende tijd wordt er over dit onderwerp verder gesproken met andere partijen. Lees verder

12. 17 juni − We hebben regelmatig ruimte voor goede stagiairs. Ook nu weer! Wil jij je carrière bij de VVD-beginnen? Kijk dan hier voor alle mogelijkheden. En wie weet tot op het Binnenhof! Lees verder

13. 09 juni − Een mooie dag voor de 13 VVD'ers die verkozen zijn tot Eerste Kamerlid: vandaag zijn zij officieel beëdigd en gaan zij aan de slag. Succes! Lees verder

14. 08 juni − Nederland zet koers naar de sterkste economische groei sinds 2008, aldus De Nederlandsche Bank. Dat zijn cijfers om trots op te zijn! En dat mag ook wel, na de moeilijke jaren die we achter de rug hebben. Lees verder